تیکت چیست؟ تیکت (Ticket) اصطلاح بین المللی پرسیدن سوال کتبی از پشتیبانی است؛ سوال خود را در قالب تیکت ارسال نمایید ما به زودی پاسخگوی شما خواهیم بود. مهم ترین مزیت ارسال تیکت این است که شما همیشه به تاریخچه ی پرسش و پاسخ های خود دسترسی دارید.

برای اطلاعات بیشتر به قسمت دانشنامه موجود در همین صفحه مراجعه نمایید.

دانشنامه

راهنمای کامل کار با سامانه ی ارسال تیکت راهنمای کامل کار با سامانه ی ارسال تیکت

راهنمای کامل ارسال تیکت و مهم ترین مزیت تیکت و تفاوت درخواست پشتیبانی از طریق تیکت و از طریق ایمیل

همه چیز در ارتباط با اختلالات بانکی همه چیز در ارتباط با اختلالات بانکی

چنانچه هنگام پرداخت اینترنتی اختلال بانکی پیش آمد چه باید کرد؟

اختلالات بانکی شایع؟

تیکت های من

جهت دسترسی کامل به مدیریت تیکت ها باید وارد سیستم شوید

برای ورود به سایت اینجا را کلیک کنید